Thursday, October 17, 2013

Makan Folic Acid Appeton

~Assalamualaikum wbt~

ok, meh sini dekat2 sikit, ejat nak habaq mai satu lagi usaha ejat untuk TTC ni
antara usaha yang ejat lakukan adalah makan FOLIC ACID BRAND APPETON
ejat beli kat guardian ke watson ek?lupa la, huhu..
kalau tak tahu yang mana satu, ini ha gambarnya
ejat beli sekotak terus, ada 3 papan, kira 90 biji la dalam tu
memang berchenta nak abiskan, sekarang ni pun ada lagi tapi tinggal 6 biji je kot
maklumlah kadang2 lupa, kadang2 ingat, sekejap makan, sekejap tidak
huhuhuhu ampuunnn buukkk...

bila google memang ada testimonial yang berjaya mengandung setelah makan folic acid jenama appeton ni..Wallahua'lam, rezeki masing2 kan?
 kadang2 semua ubat2 atau benda2 yang kita makan ni nak jadi penyebab je
tapi sebenarnya semua datang dari Allah
makanlah apa pun berbakul2 tapi kalau Allah tak perkenankan, tak jadi jugak
tapi yang penting kita kena berusaha selagi terdaya dan termampu
so, kepada kawan2 yang sedang berusaha untuk mendapatkan zuriat tu bolehla cuba makan folic acid appeton ni. Mana tahu serasi dengan korang dan selepas ni ada rezeki untuk menimang cahaya mata. Syukur Alhamdulillah..
Yang penting usaha, usaha dan terus usaha yer kawan2.
Caiyok untuk semua geng TTC ;-)

3 comments:

  1. Replies
    1. Alamak, baru perasan komen finy..selalu dia notify kat gmail, ni tak ada pun, huhu..

      btw, haaaa dah boleh komen ek?yeaayyyy!

      aminnn untuk finy gak ;)

      Delete
  2. makan ubat nie selepas makan atau sebelum makan ye...

    ReplyDelete