Thursday, August 29, 2013

Meriang + Madang

~Assalamualaikum wbt~

 hmmm, kabare semua, waras?
ejat Alhamdulillah waras, encik enal je tak waras
haaaaa, tak waras???hahaha..
tak waras tu bukan gila hokay, tak waras tu tak sihat..meriang..
 ha sudah, meriang pulak, dah macam mereng bunyinya
tadi gila, ni mereng, jap lagi wenngggg..kikikiki..
meriang dalam bahasa jawa, bahasa melayunya demam ;)
encik enal tengahari tadi dah balik rumah, lepas makan ubat terus tido
pastu dapat MC 2hari, Alhamdulillah rehat yer bang
nak tau kenapa encik enal demam?
2,3 hari ni duk jadi 'artis jemputan' la sangat
mana tak sakit tekak, pastu terus demam..hmmm kesian..kesian..kesian..
takper2, nanti bangun, kalau lapar, isterimu ini dah siap masak, 
tinggal madang=makan nasi jerrrr

jom tengok ejat masak apa hari ini, weeeee....
 
 ~masak lemak sayur buncis+carrot+tempe~
 ~ikan goreng rangup~
 ~sambal belacan~

ok dah cukup, ada kuah, ada sayur, ada lauk, ada sambal
mabellesssss!

ok, daaaaaa.... 

No comments:

Post a Comment