Tuesday, July 2, 2013

ejat masak, ejat makan

 ~Assalamualaikum wbt~

Buat apa tu?
ejat dah solat, dah masak, dah makan, dah kemas rumah
soooo apa lagi?
layan blog la kejap
hmmmmm, kenapalah lately ni asik malas jer nak up entri
semangat ejat, semangat, caiyok!!!
hari tu masa mula-mula, yeye jer nak 1hari 1entri konon..hmmm harammm, haha!
kalau cakap je dan berangan macam mat jenin tapi tak bertindak
apa pun tak jadi, apa pun tak boleh, percayalah!
berangan tu bagus, pasang niat dan impian untuk dicapai
tapi, kena disertakan sekali dengan tindakan
barulah menjadi, betul tak?

hmmmm, membebel je ejat ni
perempuan memang tak dapat dipisahkan dengan bebelan, hikhik
ok2, ejat nak up apa ejat masak hari ini
simple jer, janji kenyang
erkkkkk, Alhamdulillah
jom layannnn....

 ~ Sup Ayam + Kentang, Tomato, Sawi ~
 
~ Tauhu Sumbat Timun ~
~ Ikan Masin Kejung ~

hihi....
ok, daaaaaa ;-)

4 comments:

  1. Salam.
    Ejat, lain kali ko tulis la resepinye sekali. w/pun mcm senang tp bukan semua orang tau buat sup. hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm, siapa yer ni? sbb keluar anonymous jer..ok2, tq for the comment and feedback..saya budak baru belajar untuk menulis..selama ni masak memang campak2 je takde sukatan, janji sedap..tapi kalau dah ada permintaan, akan diusahakan..hehe..

      Delete
    2. siape saya biarlah rahsia. hahaha

      Delete
    3. tak payah nak berahsia2 sgt hokay, gedix tau.. Cepatlah, sapa ni? Kang klu ko nk resepi apa2 senang aku bagi, haha!

      Delete