Wednesday, June 5, 2013

Menu puasa ganti - 5th day

Assalamualaikum...
kabare? waras? hehe...
diharap semuanya sihat2 belaka

Alhamdulillah....
hari ini masuk hari ke-6 aku puasa ganti
syukur diberikan kesihatan yang baik untuk menunaikan kewajipan ini
insyaAllah akan diteruskan sampai Jumaat
doakan yer kawan2 ;-)

ok, ini menu semalam, puasa ganti hari ke-5
maaf, menu hari ke-4 tak snap
sebabnya, hari Isnin tu tersangat-sangat lah panas
Ya Allah, kering tekak dibuatnya
bila buka puasa tu bergelas-gelas aku minum air
hamboi, buruk perangai kau ejat, haha!
tak ingat apa dah, ingat nak makan dan minum jer
ok, layan jelah gambar-gambar makanan ejat yer..
Chill!

~ Air oren twister ~

~ Nasi goreng, telur mata dan hot dog bercheese ~

~ Kuih donat ~
...........................

Hari ni nak masak apa pulak ek?
jeng...jeng...jeng...
tungguuuu......=)

No comments:

Post a Comment