Wednesday, June 19, 2013

Menu puasa ganti - 9th day (Ayam penyet lagi)

~ Assalamualaikum wbt ~

 Alhamdulillah semalam dapat sambung puasa ganti hari yang ke-9
semalam banyak urusan, so ajak abg enal pergi pasar malam jer
pasar malam/ pasar tani kat putrajaya ni ada kat presint 2
dibuka pada setiap hari selasa dan jumaat sahaja
sejak tengahari peniaga-peniaga dah start buka gerai sampailah ke malam
lain kali aku buat entri pasal pasar malam putrajaya lah pulak
best jugak ni, sebab makanan memang banyak gilerrrrr
baju, tudung, ikan, sayur, semua ada
hmmmmm, lain kali aku cerita ek...

oklah, semalam dah penat sebab banyak urusan yang nak diselesaikan
pastu kepala pun pening sangat-sangat
*aku ada makan 1 supplement ni, maybe healing process kot*
dengan puasa, sakit kepala berdenyut-denyut
cuaca panas
last nya aku makan apa tau tak?
tadaaaaaaaaa............
nasi ayam penyet lagi
hahahahaha!

~ Nasi Ayam Penyet = RM 5.00 ~
* nasi, ayam goreng berempah, sup, sambal, tauhu goreng, tempe goreng, timun & kobis*

Rasa dia....nak tau tak???
haaaaaaaa
memang tak boleh lawan ayam penyet wong solo lahhh
kan aku dah cakap
ayam penyet wong solo tetap menjadi poojaan hatikuuuuu
tapi disebabkan lapar, licin gak aku makan, hihi
errkkkkk, alhamdulillah...

ok,daaaaa....

No comments:

Post a Comment