Saturday, June 1, 2013

Wadihana Islamic Steak House @5th anniversary + menu puasa ganti - 3rd day

Alhamdulillah...Alhamdulillah..Alhamdulillah...
Syukur...syukur...syukur...
Ya Allah...
31.05.2008 until today genap 5 tahun usia perkahwinan kami
semoga kami berdua dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki
bagi membina ikatan suci ini dan akan terus kekal selama-lamanya hingga hujung nafas kami
juga dikurniakan lagi zuriat-zuriat yang soleh dan solehah
sebagai penyambung umat Nabi Muhammad S.A.W.
insyaAllah..Amin..

ok..ok..malam ni aku tak masak
encik enal belanja makan
wehuuuuuu!!!
kami makan di Islamic Steak House, Bangi
ok, jom layan gambar kami dan gambar makanan
check it out!

Pemilik blog yang dah lapar..

Kami dengan zakwan, akhir-akhir ni zakwan tak suka ambil gambar, kenapa ntah, layankan jela..

~Lamb Shoulder - RM 19.90~

 ~Grilled Chicken Chop - RM 19.90~

 ~Wild Mushroom Soup + Bun - RM 10.90~

 
~Chilled Cheese Cake - RM 12.90~

 ~Iced Lemon Tea - RM 5.90~ (Free refill)
~Fresh Carrot Juice - RM 5.90~

~Pelapik cawan - free..haha~
Plus gov. tax = 6%
Service charge = 10%
Total = kira sendiri yer,haha!

Kami sampai lebih kurang 8.15pm, tak penuh lagi masa tu
tapi lepas tu berpusu-pusu orang masuk, terus penuh
nasib baik datang awal
nak balik awal sebenarnya sebab nak layan VERSUS Final, hihi..
pukul 9.00pm dah siap makan
apa lagi, chow lah!

ok, siapa-siapa nak makan sini, dialu-alukan
makanan sedap dan dalam kuantiti yang banyak
servis pun bagus
yang penting sedia duit jer, hehe..

ok, thanks a lot encik enal
HAPPY 5th ANNIVERSARY
YOU ARE MY EVERYTHING!!!
........................


No comments:

Post a Comment