Wednesday, May 29, 2013

Menu puasa ganti -1st day

Alhamdulillah...
 selesai puasa ganti untuk 1st day
moga besok dan lusa diizinkan Allah dan diberikan kesihatan yang baik untuk terus berpuasa
lepas tu,sambung pulak minggu depan
insyaAllah moga dipermudahkan

Menu hari ini simple jer
Bukan hari-hari ko masak simple ke ejat?haha..
Tak apa lah
Simple-simple pun masak sendiri
Nak tambah berapa pinggan pun takde sapa kisah
Betul tak?hmmm...
Tapi aku tak adalah makan berpinggan-pinggan
Selalunya makan sepinggan je dah kenyang
Alhamdulillah...

Menu hari ini adalah tomyam dan ayam goreng rangup
Mak aku yang bagi resepi ni,dia kata cubalah sebab dia kata sedap dan senang
ayam akan rangup di luar dan lembut di dalam
Macam biasa tak ada sukatan..haha..sorry...
Ayam, garam, telur dan tepung gandum
Ambil ayam, letak garam, rendam dalam telur, golek-golek dengan tepung
dan gorengkan dalam minyak panas sampai kekuningan macam ayam KFC
ok, siap!


♥ Selamat mencuba ♥

No comments:

Post a Comment