Saturday, May 18, 2013

Kad untuk ibu

Seee...kad untuk ibu..
Hehe hati berbunga2 jap wlaupun bkn sepenuhnya hasil kerja zakwan..
Cikgu die da siap2kan kad tu pastu suh budak2 touch up..
Settle..
Hasil seni zakwan tang gmbr perempuan tu..so..so..la..haha..
Pastu tang kaler love tu..bagus..xkluar2..hehe..
Kalau nak diikutkan, hari2 adalah hari ibu.. (sbb2 aku br post cite pasal hari ibu,muahahaha)
Kalau aku,hari2 aku mmg akan ingat mak aku kt kg tu..die sihat ker,die da makan ker,die tgh buat aper..mcm2la..
tp xdela smpi hari2 tepon..da mcm org berchenta da klu cm2..hihi..
Walau ape pun hari yg kita sambut,hendaklah berpada2 dan bersederhana..aku bersyukur masih mempunyai emak,ade kwn2 aku yg da xde mak..aku xdpt bayangkan klu aku kt tmpt diorang..sob..sob..sob..
sooooo,hargailah ibu bapa kita selagi masih ada.. senangkan hati mereka dan jgn buat mereka berduka..
InsyaAllah hidup kt juga akan aman sejahtera...aminnnn... (eh cm pantun lak,ape2la..haha)
Daaaa...

No comments:

Post a Comment