Tuesday, August 9, 2011

demam :-(

salam semua..
arini aku xsihat la..
hidung sumbat,kepala pening,badan seram sejuk..
huhu tanda2 apekah ini?????

tapi lately aku rasa lain mcm je badan aku
aku sbnrnye mmg mengharap nak baby lagi
yela,aku gugur ari2 5/1/2011
skg da bulan7,so rase2nye insyaAllah rahim aku da pulih lepas D&C ari2..
doc kata kena rest dalam 3-6 bulan...
aku ni mmg jenis yg kuat pantang gk..
klu utk kebaikan badan aku
mmg aku akan ikut
yerla,badan nk pakai lama
aku xmo muda2 da sakit,huhu..
nauzubillah...


sebenarnye last period aku bulan lepas 15/7
tp skg baru 9/8
ada masa lagi nk konpemkan aku ni 'berisi' kex,hehe..
aku doa je ari2
mintak kt Allah, kurniakan lg kami zuriat
tp aku hanya mampu berdoa
semuanya Allah yang tentukan,aku redha & aku terima seadanya...

doakan yang terbaik untuk kami sekeluarga,amin.....


No comments:

Post a Comment